måndag 4 januari 2010


HAAEEJ ! :D .. Jahapp då kommer det lite uppdateringar om igår ;)
Igår va jag med Alex och Olivia, vi satt och spelade tekken 5.. UTKLASSADE ;D
sen spelade vi kort.. tyvärr fick inte Alex hålla kvar sin tron länge xD (KUNG)e jag hahaha. Vann över alex, inte ofta man gör det ;)

Japp, så vi satt och kollade på film kommer inte ihåg vad den heter men det va bra :D, sen kollade vi på Paranormal Activity igen :p eller ja , jag och alex hade sätt den hahaha Olivia din lille Chicken ;) okej Alex och jag ska inte säga ngt om slutet hahaha men ändå.

Japp sen skulle vi lägga oss klockan 7 på morgonen, Olivia i min härliga säng, och jag o Alex i bäddsoffan.. Världens obekvämaste bäddsoffa hahaha XD
Och han sa att han nästan råkade putta ut mej ur sängen xD.

.. Men men , sen när vi vaknade va vi helt slöa hahaha, så fett trött jag va xD. Sen skulle jag tvunget logga in enligt Caroline Svensson!! :p, så då fick jag gå upp..
Sen nu har Alex och Olivia gått =).. Och jag väntar på att Carro ska duscha klart ;)<3

,REPA: ikväll.. är inte alls sugen på det men ändå :p,..
Kommer mer uppdateringar sen ;)

BTW; FATIMA hittade ett as bra band på spotify ;) dom som e på Bilden ;)
(Green river ordinance)

2 kommentarer:

  1. Ofta jag va chicken!
    Ni gjorde mig helt rädd när ni snacka om den och sånt!!! :O hade lätt kunnat se den utan kudde, knappt läskig ju xD/ Syster

    SvaraRadera