fredag 1 januari 2010

Nyår -09, 10

Tjäna Min nyår va riktigt bra !! :D fyfan vad kul det va, men sussi, stackare ;D <33>

Jag och Carro va hemma och gjorde "v" oss hemma hos mej=), sen skulle vi vara hemma hos Lina klockan sju. Där va Olivia Lina och Sussi :D

Så åt vi pizza sen lekte vi lite (A) och shottade tequila ;) Najs som fan.. Japps, sen drog det ner till kärnan.. Då jag fick ta hand om min älskade vän Sussi, och så mådde hon inte bra så hon fick låna min jacka så gick jag med henne ner till knutan.=) väntade där ¨på caroline Lina och olivia, =) dom kom så småning om, och vi träffade klippan och "tomten" ;) rätt skoj.

Sen fick sussi en hatt av en uteliggare hahaha. rätt skoj.. =)
Sen skulle Caroline vänta på christian ;) och Olivia väntade med henne.. Jag Lina och Sussi tog bussen hem så länge.. så jag satt med sussi =).<33
När vi kom hem till Lina bäddade vi ner sussi och sen satt jag där med henne i Ca 1 ½ timme .. sen kom Caroline och Olivia..

Jag och Caroline hade då råkat missa bussen och va tvugna att gå hem från rosengården.. Kallt som fan! Vi har båda smått problem med knäna, och jag + min svanskota.. när vi kom hem haltade vi och benen va rödsprängda... så kan det gå =/.. men men ,

IDAG: (nyårsdagen)
har jag och Caroline bara tagit det lugnt.. Jag mår illa sedan promenaden igår :/ Carro har lite ont i benet men annars bra.=) så nu har vi kollat på en bond film haha :D jävligt bra faktiskt ;)

Imorgon, vet jag inte vad som händer.. hoppas jag får något att göra iaf.. Men jag uppdaterar mer imorgon..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar